شاید سوال شما باشد؟ سوال و پاسخ
چطور میتوانم از فروشگاه شما خرید کنم؟
از طریق وب سایت واتساپ و دایرکت اینستاگرام میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟ کدرهگیری تمام سفارشات ارسال شده با پست پیشتاز در منو « کدرهگیری» قرار داده میشود. شما باید با توجه به تاریخ سفارش خود، لیست ارسالیها را چک کرده و کد ۲۴ رقمی را با توجه به نام خانوادگی یا شماره سفارش خود پیدا کنید و سپس از طریق سامانه اداره پست از وضعیت مرسوله آگاه شوید.
آیا میتوانم برای فرد دیگری خرید کنم و سفارش به او تحویل داده شود؟
بله این امکان وجود دارد. کافیست در قسمت مشخصات، آدرس و اطلاعات گیرنده را وارد کنید.
چطور میتوانم به فروشگاه شما اعتماد کنم؟
فروشگاه ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی است، که اعتبار آن را میتوانید با کلیک بر روی آن بررسی کنید. همچنین از طریق پیج اینستاگرام ما میتوانید هایلایت رضایت مشتری را بررسی نمایید.
آیا قابلیت پرداخت در محل در سایت شما وجود دارد؟
خیر پرداخت ما فقط به صورت آنلاین و قبل از ارسال محصول صورت میگیرد.
چقدر طول میکشد تا سفارش به دستم برسد؟
معمولا بین ۲ تا ۵ روز کاری بسته به نحوه ارسال و فاصله از شهر مقصد، زمان رسیدن سفارش متغیر است.
آیا امکان تغییر آدرس تحویل بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟
بله اما بهتر از این مورد را هرچه سریعتر ( قبل از بسته بندی و ارسال سفارش) به تیم پشتیبانی اطلاع دهید و اصلاحات مورد نظر را به اطلاع ایشان برسانید. بعد از ارسال بسته این امکان وجود نخواهد داشت.
اگر هنگام تحویل سفارش در محل حضور نداشته باشیم چه میشود؟
سفارش شما به تویز نینا عودت داده میشود. سپس همکاران ما برای ارسال مجدد با شما تماس خواهند گرفت. و هزینه پست رو دوباره پرداخت و ما ارسال میکنیم
سفارشات را به چه شهرهایی ارسال میکنید؟
سفارشات به تمام نقاط ایران ارسال میشوند.